home sweet home....

24 november 2015 - Sint-Niklaas, België

Ja, er gaat toch niks boven uw eigen habitat hé :-) ik kijk er al naar uit om vanavond weer in mijn eigen bedje te knorren! En frietjes van de frituur te smullen! Na 14u veilig aangekomen in Amsterdam en de Thalys naar huis genomen. Voor de analytische mensen onder ons een paar feiten : ik heb 25355km in totaal afgelegd, 204741 stappen als ik mijn stappen teller mag geloven wat neer komt op 8901 stappen op de 23 dagen dat ik onderweg was. Wat heb ik geleerd uit deze reis? Dat het zalig is om alleen te reizen, dat het best oké is om meermaals de weg kwijt te raken, je nooit echt "alleen" bent, je heel veel en leuke nieuwe mensen ontmoet, dat ik nog altijd niet over mijn muizen en rattenfobie ben, dat als je van een modellen carrière droomt je in Maleisië zeker aan de bak komt, hoe rendier smaakt, dat je altijd weer teveel kleding meesleurt en voor mij de voornaamste, een hoofdstuk uit mijn leven af te kunnen sluiten, het een plaatsje gegeven.Niet meer teveel nadenken over alles en meer tijd maken voor mezelf. Gewoon leven en genieten! Ik wil bij deze iedereen bedanken om mijn blog te volgen en jullie reacties te lezen, het gaf mij een warm gevoel! Ik hoop dat ik iedereen snel weer terug zie zodat ik jullie allemaal een warme knuffel kan geven! Kus Maris....

1. Domi:
    24 november 2015
    Mooi ! Leuk slotverhaal (beleving)
    Bedankt om u reis te willen delen ;)
  2. De blonde:
    24 november 2015
    Hopelijk heb je genoten van je lekkere frietjes!
    Tot binnenkort x
  3. Tante K:
    24 november 2015
    Blij te horen dat het je goed gedaan heeft....misschien moet ik dat ook maar eens doen :-)
    We zullen eens rap afspreken zodat ge die warme knuffel kunt geven :-)

Liefs x
  4. Tim Praast:
    25 november 2015
    Hey meis, was leuk je te kunnen volgen van dog tot dag dat je op reis was :-), zo was je wel ver weg ,maar ook dichtbij , en nu terug haartjes knippen, tot snel x
  5. MAMSIE:
    27 november 2015
    HALLO MARISJE
    HEEL BLIJ DAT JE VEILIG TERUG THUIS BENT
    SINDS VANDAAG (vrijdag) HEB IK EINDELIJK EEN NIEUWE PC EN KAN IK AL JE VERHALEN GAAN LEZEN
    HET ZAL WEL IETS GEDAAN HEBBEN MET EEN MENS ZO EEN REIS
    MOET JE MAAR VERTELLEN ALS WE EENS SAMENKOMEN SAMEN MET T KRISTINE MISSCHIEN ?
    laat maar een seintje als je kan hé, niet vergeten
    dikke xxx en ik wacht ook op een knufje