hellow Singapore!

2 november 2015

Vwala, zo ver ben ik al :-) heb de vertraagde vlucht nog juist overleefd. Mijn ergernis aan mensen die zitten te kauwen en om de 5 minuten hun snot omhoog halen is al goed op de proef gesteld! Ik bood de Maleisische man vriendelijk een zakdoek aan maar hij weigerde....tja....eens aangekomen op de luchthaven vond ik mijn fluo flightbag in no-time terug! Gelukkig, dat is al een zorg minder ;-) even een koffietje bij de Starbucks drinken van 8,5€ moet kunnen hè :-[ ik wou me eigenlijk al wagen aan de trein en bus om tot mijn hostel te geraken maar heb toch nu maar even voor de veilige manier gekozen en mij een taxi genomen :-) kwestie van al niet direct te verdwalen in het donkere Singapore.... ook de taxi chauffeur was van heel weinig woorden....heb al meer woorden gewisseld met backpackers dan de bevolking, ma hey, dat staat morgen op mijn programma. Ik kruip nu in mijne box letter F en wil morgen vroeg opstaan om de stad te verkennen! Slaapwel iedereen....x