Singapore verkennen

3 november 2015 - Singapore, Singapore

Na een slapeloze nacht (whatssapp is voor sommige zoooo verslavend, he Tom :-P)opgestaan om 09.00u, ontbijtje gegeten en aan de balie van de hostel een map gevraagd. En nu he, een grote uitdaging nummero 1 staat klaar: ik een map lezen! in een stad rondwandelen, van punt A naar punt B, mijn weg naar de hostel terug vinden....Vele van jullie weten dat ik op dat gebied echt een ramp ben, maar ik kan jullie met enige trots zeggen dat het mij gelukt is! :-))) En ik heb zelfs meerdere keren de metro genomen, zo kon ik heel de stad gemakkelijk op 1 dag zien. Els, Singapore is absoluut de moeite maar max 2 dagen, dan heb je het wel gezien hoor ;-) Moet wel zeggen dat de mensen mij nogal aanstaren hier, iemand een idee hoe dat zou komen? :-) En de mannelijke bevolking heeft hier rare versiertrucs, zo kwam er 1 naar me toe (Nee Blonde, twas geen knappe) en vroeg of hij hallo mocht zeggen, ik zo vriendelijk als ik ben zeg ja hoor, dan vraagt hij, oké, mag ik dan je telefoonnummer? hunk? wou je zo hallo tegen mij zeggen? euh, nee, dat gaan we niet doen :-) kwam daarna een Italiaanse toerist tegen waar ik een stukje mee ben gewandeld en we hebben een paar hindoe tempels bezocht. Hij stelde voor om savonds iets te gaan eten maar ik wou nu niet weer zo onvriendelijk zijn dus heb hem mijn nummer gegeven (wel met per ongeluk 1 cijfertje verkeerd) Als je dit leest Paulo, sorry! Ik ben dan terug naar mijn hostel gewandeld, gedoucht, en gekeken waar ik morgen de bus kan nemen en een slaapplaats kan vinden om naar Melakka door te reizen. Het is nu bijna 20.00u en mijn maagje rommelt, ik ga eens op zoek in Chinatown naar iets lekkers!

1. De blonde:
    3 november 2015
    Goe bezig Maris, had al schrik dat je er verloren ging lopen. ;-)
    Haha, grappige versiertrucs! Dus de Paulo was ook gene knappe? ;-)
    Smakelijk hé! x
  2. MAMSIE:
    3 november 2015
    Hey Marisje, leuk dat ik je kan volgen Hoop dat je een fijne vakantie tegemoet gaat en vind het zeer avontuurlijk.... zou ik niet doen denk ik maar je bent dan ook een specialleke hé
    veel liefs van mamsie en doe het veilig hé dat we binnen een paar weekjes nog eens kunnen afspreken XXX
  3. Gerrit:
    3 november 2015
    Hé straffe meid, ik hoop dat je vannacht hebt kunnen slapen. Die gordijntjes houden toch geen gesnurk tegen. Morgen kom je wel ne knappen buddy tegen die met je mee kan trekken ;-)
  4. Lies:
    3 november 2015
    Goe bezig Maris! Wauw seg, overal geraakt zonder verloren te lopen. Ik wist dat je 't kon ;-).
    En op 1 dag door 2 mannen versierd worden...dat belooft voor de rest van de maand!
  5. Tim Praast:
    3 november 2015
    Heeey leuk om te horen dat het je het er super hebt, de foto van het hostel was wel best grappig, kon je in de lengte er makkelijk in? Zeker in zon land waar de mensen wat kleiner zijn :-)
  6. Erwin:
    3 november 2015
    Super eerste missie kaartlezen volbracht :-D !! Dan zal al de rest ook wel goed gaan ;-p !! Super dat je dit hebt aangemaakt !! Groetjes x
  7. Kim:
    4 november 2015
    Woehoew! Sterk gedaan. Laat toch maar telkens je hostel in fluo aanduiden voor je vertrekt met een kaart zene... door iemand van de hostel!!