KL dag 3

8 november 2015 - Kuala Lumpur, Maleisië

Yes!!! It's a beautifull sunny day!!! Me like!!! :-) En ik heb ook eens goed geslapen seg, het zit me allemaal mee vandaag :-) Na mijn ontbijt zoek ik mijn bikini uit mijn rugzak en ga op zoek naar het rooftop swimmingpool! Het is in een andere blok dan mijn studio. Maar heb het snel gevonden en gelukkig nog 1stoeltje over met zicht op de stad en de twintowers. Het is zaterdag dus is het wat drukker blijkbaar. Het is een prachtig uitzicht! Ik ga er niet meer over zeggen, ik denk dat de foto's voor zich spreken... de zon doet goed haar best want voor de eerste keer in mijn leven zie ik rood! :-( blonde, ik voel nu een klein beetje hoe gij u altijd moet voelen, niet leuk :-( Maar het is zalig om even die vitamientjes op te nemen, die warmte doet goed! Maar niet voor lang want lig al te baden in mijn eigen zweet, jeetje tis hier echt warm! Dus lekker plonsen in het zwembad! Daar ben ik niet alleen natuurlijk en kom al snel aan de praat met een Zuid-Afrikaanse jongen dat in de blok naast mij woont. Ik had al stiekem een foto van hem gemaakt toen hij naast mij lag ;-) tja, het oog wilt ook wat he ;-) het was een leuke namiddag, ik heb hem salsa en bachata stapjes aangeleerd :-) s'avonds heeft hij me alle leuke adresjes laten zien, zo had ik ineens een gids/bodyguard voor mij :-) kon ik toch eens buiten komen als het donker is hé ;-) nu kwamen er 1 voor 1 Indische mannen die met mij op de foto wilden. Dat waren wel grappige foto's want die mannetjes komen met hunne kop aan mijn middel :-) ik ben verschoten hoe hard de stad s'avonds pas tot leven komt! Er wonen hier meer dan een miljoen mensen, maar die komen snachts pas tot leven blijkbaar :-) ik heb er in 1 barretje wel met 10 verschillende mensen op een uur tijd gebabbeld. Daar was zo een gezellige atmosfeer. En ze kwamen van overal, Denemarken, Zweden, Spanje,Engeland,Australië (nee Dorien, dat was niet mijn sexy backpacker dat ik in gedachten had) vooral veel Duitsers. Vele werken hier, studeren of wonen hier zelfs! Maar allemaal 1 voor 1 super lieve mensen! Na mijn Maleisische halve liter bier eventjes onze innerlijke voeding geven met super lekker Indiës veggie food en speciaal brood. Dat zou ik hier wel gewoon kunnen worden! Ben blij dat ik de stad ook eens op deze manier heb leren kennen! Morgen zit KL erop en wil ik naar de Batu caves en een olifanten opvang centrum bezoeken. Om zo door te reizen naar het Taman Negara nationaal park. Daar zal het wel even gedaan zijn met Wi-Fi ;-)
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl