Kuala Lumpur

5 november 2015 - Kuala Lumpur, Maleisië

Wat ik ga onthouden van Melaka: de mensen zijn er supervriendelijk, ma echt, nie normaal. Ik dacht even dat ik in Afrika zat... schatje, ik miste u wel want het begon op den duur mijn keel uit te hangen om bij iedere voorbijganger hetzelfde zinnetje te zeggen...en schatje, ik heb in Azië hetzelfde probleem met de wc doorstroming :-P gelukkig heb jij er nu geen last van hé ;-) Melaka is de oudste stad van Maleisië en staat op de lijst van Unesco. Het heeft Nederlandse invloeden dus ik voelde mij er wel thuis. Erwin&Diego, goe da jullie het nu weten van mij he ;-) ik heb vandaag het andere gedeelte van de stad Melaka verkent en ben daarna met de bus en trein (waar er speciaal aparte wagons voor vrouwen zijn btw) naar Kuala Lumpur gereden. Heb er een lieve Chinese meid, genaamd Juan, leren kennen. Als ze lachte hield ze altijd haar hand voor haar mond, vond ik wel grappig :-) toen we aankwamen gingen we elks weer onze eigen weg en ging ik op zoek naar mijn studio. De jongen had mij een plannetje en foto's doorgestuurd hoe ik moest gaan. Zalig, een man na mijn hart! Zo was het echt easy om te vinden :-) ik heb me even opgefrist en dan de eerste shoppingmall binnen gegaan op zoek naar eten. Dat had ik snel gevonden, maar niet snel besteld, ook al zat er maar 1 tafeltje.De jongen had mij een menu kaart gegeven maar bleef schoon staan waar hij stond, ik dacht, ik wacht nog eventjes...maar hij bleef staan. Aangezien ik de hele dag nog niet gegeten had en dus wel een hongertje kreeg liep ik naar de beste jongen toe en wou mijn bestelling doen, maar nee, zo werkt het niet. Ik moest terug naar mijn tafeltje en op de stopknop drukken! Hahaha, oké dan :-) zie foto ;-) zo gezegd, zo gedaan, en binnen 5 minuten stond er een spicy seafood dish voor mijn neus, en amai, ik heb graag hete dingen, maar dees was echt wel hot!!! Mijn lipjes branden er nog van :-) dringend tijd om mijn studio op te zoeken want het word hier donker en dan alleen buiten lopen is volgens mijn gastheer een no go :-) vanavond doe ik niet veel meer.... en morgen, ik denk de stad verkennen, tenzij de zon goed schijnt, dan plof ik mij on the rooftop swimmingpool! Foto's daarvan zijn voor morgen ;-) zoals Tara altijd zegt, toedels! :-P

1. Gaston:
    5 november 2015
    Het Maris,
    Boeiende verhaal, handig zou ook de plekken later terug te vinden als de foto's hun locatie (locatie/gps op gsm inschakelen) ook geven.
    Je doet het goed, misschien jammer voor het weer.

Prettige reis verder.
  2. Tante K:
    5 november 2015
    Echt leuk om je eerste verslagen te lezen. Je doet het super goed.

Dikke knuffel xxx
  3. Els:
    6 november 2015
    Cool een Bobbi Brown! Ik zou er mijne slag slagen, hopelijk jij ook! ;-)
    Ge doetdagoe Marisca, gogogo!
  4. Dirk:
    6 november 2015
    Looks good, Jaloers!!
  5. Gaston:
    7 november 2015
    Stil even boeiend, goed bezig.
  6. Erwin:
    8 november 2015
    Nog een geluk dat we het nu al weten, of hadden er anders al een hele dag over gepraat en u tijdens het volgende bezoekje over aangesproken :D
    Geniet er nog van!!

Xx